Informatie en inschrijven

Training: Costumer Journey 2019 - Richard Koffijberg
  • Costumer Journey-MarketingHet is overduidelijk. Op de vraag wat consumenten zoeken bij hun bezoek aan een kapsalon is het antwoord de “Customer journey” of te wel de klantenreis/klantbeleving. Tijdens deze marketingcursus zal Richard Koffijberg, founder van de business Factory, de deelnemers meenemen op de reis die de wereld van de consument duidelijk laat zien. Inhoud van de dag: • de eigenwijze veranderende consument• hoe pak je de Customer journey aan• geef geen korting maar voeg waarde toe• de prijs die een consument wil betalen• social media en de juiste strategie• sluit je ogen niet voor vernieuwing• werk samen met je team aan een perfecte positionering Wat heb je aan deze dag?Na het volgen van deze cursus ben je uitstekend in staat om de vraag van de consument beter te vertalen naar de salon zonder dat er grote veranderingen of enorme aanpassingen nodig zijn. Tip: doe deze cursus samen met een teamlid of teamleden. Prijs: € 195,- pp [excl b.t.w.]Datum: 3 aprilTijden:9.30 ontvangst10.00 start16.30 verwacht eindeLocatie:L'Oréal NederlandScorpius 12132 LR HoofddorpParkeren bij nabijgelegen garage Planetenweg, zie routebeschrijving.
  • Hoofddorp
  • Business
  • Saloneigenaren / -managers
  • 03-04-2019
  • 1 dag
  • Nee
  • € 195,00
Inschrijven